woensdag 29 oktober 2008

Week 44 - Solo Navigatie!

Deze week meer geluk en mocht ik dinsdag beginnen aan de navigatie naar EDKA Aachen Merzbrück!
Het was een heel leerzame en boeiende vlucht, met een mooi uitzicht over de Hoge Venen en Spa en met in Aachen een heel korte piste om op te landen, slechts 520 m lang.

Woensdag was het D-Day! Solo navigatie "progress check", d.w.z. dat ik een navigatie moest plannen naar Luik en dat er onderweg vanalles kon gebeuren zoals een 'diversion', 'engine failure' enz... om te checken of ik het ook op mijn eentje af zou kunnen.
Na wat gezweet en gezwoeg was ik toch blij dat ik geslaagd was en vanaf nu solo op navigatie mag.

Donderdag was mijn eerste solo navigatie gepland, maar door de mist gecancelled.

Van vrijdag tot en met zondag ben ik voor het eerst dit jaar op vakantie (FINALYYYY!!!), 3 dagjes Ardennen met de schoonfamilie, ik kijk er echt naar uit, het zal goed doen! :-)

Enkele foto's van EDKA:



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow! You are cool! Great lifestyle!

talk3talk4 zei

Congratulation!!!...It was once my dream to be a pilot..that was a long long time ago.

Shall be following your progress..
all the very best.


Regards,

Robert Lau