zondag 26 oktober 2008

Week 43 - Pech

Dinsdag terug op de schoolbanken voor het tweede deel van de IFR breefing.

Donderdag was ik dan gepland om de navigatie naar Aaken (Duitsland) te vliegen maar wegens engine problems werd deze gecancelled, de motor maakte te weinig toeren bij de run-up check. Maar ik had toch nog een beetje geluk bij het ongeluk, er stond een andere vlieger onbemand en heb ik toch nog met de resterende tijd een basis IFR vluchtje kunnen doen die ik normaal zaterdag moest doen.

Op zaterdag dan een tweede poging voor de navigatie naar Aaken, maar deze keer werkten de wolken niet mee, de wolkenbasis in Maastricht en Luik was lager dan de minimum, terwijl het hier in Antwerpen ideaal was om te vliegen. Twee keer pech dus, en nu maar wachten op de derde poging.

1 opmerking:

Swellengrebel zei

Hoi,
Een poosje geleden heb ik voor de katholieke missie in de Centraal
Afrikaanse Republiek gevlogen. Daarover heb ik een boek geschreven dat nu
uitkomt. De opbrengst gaat geheel naar Piloten zonder Grenzen.
Informatie over het boek kan je vinden op de link
http://nieuwsbrief.iwes.nl/index.php?id=MjE5NjIzODg3NjAw

Kunnen je hiervan melding maken op jouw site?

Titel: missie in Centraal Afrika
Auteur: Hans Swellengrebel
Genre: Ontwikkelingssamenwerking
ISBN: 978-90-484-0316-5
Verwachte verschijningsdatum: 09 oktober 2008
Vaste prijs: € 18,95
Formaat: A5
Afmeting: -
Uitvoering: Paperback
Afwerking: Gelijmd gebrocheerd
Aantal pagina's: 190

Groeten,

Hans Swellengrebel