vrijdag 12 september 2008

Week 38 - Solo circuit

Deze week was het nog steeds training op het circuit.
Met maandag eerst een half uurtje dubbel vliegen om daarna een half uur solo te vliegen.
Dinsdag was net hetzelfde als maandag maar woensdag mocht ik 2 vluchtjes doen van telkens 1 uur solo zonder vooraf dubbel te moeten vliegen, dit was echt een zalige dag. Net voor ik een full stop landing moest maken bij de 2de vlucht kreeg ik zo'n Fokker van de VLM voor mij, eerst een 360° draaien in downwind, en daarna nog eens een extended downwind vliegen... en dan nog de waarschuwing voor wake turbulence, die dingen maken het wel allemaal nog boeiender! :-)
Voor de rest van de week was ik niet meer gepland... Volgende missie begin ik stilletjes aan met navigeren. Werking van gps, vor, enz... , maar volgende week meer daarover.

Geen opmerkingen: