vrijdag 15 februari 2008

A day at the academy

Thanks to Jimmy for the Pix !!







2 opmerkingen:

wimw zei

Olaaa Venuske,

Ben hier al ne vaste klant sinds september, vandaar dus eindelijk eens een reactie.
Ge staat gij goe me da uniformke hé? Mor da "plastroneke" mot goe zitte hé(compagnie rules.. lol) beetje "wild" gedaan met die knappe gaste in de Prom ja?....
Enfin, ff serieus, ben blij voor je dat je toch hebt doorgebeten en aan je progress checks te zien doe je 't nog goed ook, je komt er...
groetjes, wimw.
(btw, mis je de "Romeo" nog ni?

Nathalie zei

Op de compagnie later zullen ze er wel voor zorgen dat er vrouw-vriendelijke hemdjes zijn (hoop ik toch!). Dus dat is zeker geen "wild" gedoe ;-) (zou mijn vriend niet appreciëren denk ik)
Echt tof dat je mijn blog volgt. Hopelijk is het een beetje interessant.

En wat dacht je... natuurlijk mis ik de Romeo!