vrijdag 14 september 2007

Mezelf even voorstellen

Ik ben Nathalie en ben 22 jaar.
Mijn droom om te leren vliegen dateert al sinds mijn kindertijd en daarom begon ik op mijn 15de met zweefvliegen bij de Vlaamse Zweefvlieg Academie, een fantastische en betaalbare hobby om kennis te maken met het vliegen.
Ik stond op het punt om wetenschappen/wiskunde te volgen maar toen Sabena failliet ging en dan nog eens "elf september" erop volgend, was het die moment te riskant om aan de opleiding te beginnen, dus besloot ik om mijn andere passie te gaan studeren, nl. de tekenkunst en schilderkunst.
Ik stapte over op het kunstonderwijs en studeerde grafische en illustratieve vormgeving aan de hogeschool.
Heb nu na 4 jaar mijn diploma behaald maar het vliegen begon toch weer te kriebelen net nu de luchtvaart weer blijkt open te bloeien.

Daarom heb ik beslist om toch mijn droom waar te maken, en heb me ingeschreven bij BAFA (Ben Air Flight Academy).

Ik ga proberen om zoveel mogelijk verslagen te schrijven over hoe mijn opleiding eruit ziet en hopelijk ondersteunend met wat beeldmateriaal indien mogelijk. Ik ben zeker geen schrijver, maar ik ga proberen mijn best te doen om aan kandidaat piloten en geïntereseerden toch een informatief beeld te geven van de opleiding. Want hiervan kunnen er zeker nooit genoeg zijn. Het heeft mezelf ook heel goed geholpen in mijn zoektocht.

24 september 2007 beginnen de lessen in dagschool, maar 17 september begin ik al met de herhalingslessen wiskunde en fysica die zeker nuttig zullen zijn.

Wish me luck !!!

1 opmerking:

Anoniem zei

heyy stoere meid!!!
k vind je site echt super!!!! ben zelf bezig met mn ppl maar nog lang niet zo ver als jou!!!!!

succes!!!!!
Frank

frankie@dropzone.com