zondag 7 december 2008

Week 47 - Solonav Keiheuvel

Vorige week werden alweer al mijn vluchten gecancelled vanwege het weer, deze week iets meer geluk en dan ook nog eens een portie ongeluk.

Woensdag heb ik eindelijk nog eens kunnen vliegen, en deze keer was het een vlucht met instructeur om enkele oefeningen te herhalen, zoals steep turns, precautionary patterns en forced landings.

Zaterdag zag het er ook redelijk goed uit en kon ik eindelijk de solo nav naar een grasveld doen en ik ben dan naar Keiheuvel gevlogen. Toffe vlucht.

Zondag (vandaag) dus ongeluk, het is schitterend en stralend weer, wat echt al lang geleden is en ik was een hele dag gepland om mijn lange solo navigatie te vliegen (150NM) die ook al verschillende keren is gecancelled geweest en wat gebeurt er? Het griepvirus dacht er dus anders over en daarom was ik genoodzaakt om deze vlucht zelf te annuleren. Echt kl***!

Ik heb nog maar 3 vluchten te gaan voor ik het examen PPL mag afleggen, en het duurt precies een eeuwigheid, mijn streefdoel was dat ik voor nieuwjaar mijn vergunning zou halen, maar of dat nog gaat lukken? Laten we hopen.

Enkele foto's van mijn vluchtje naar Keiheuvel:


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga alvast mee duimen..

Nathalie zei

thanks :-)