vrijdag 18 juli 2008

Week 35 - Theory done!

De laatste week theorie is een feit.
Op maandag de allerlaatste les Performance met de laatste stukjes over de klasse A jets.

Dinsdag vreemd genoeg nog niet de laatste les Human Performance and Limitations maar het was wel de laatste voor de meesten. Blijkt dat er op de laatste moment nog een les gepland is midden augustus, net wanneer enkelen onder ons al examens hebben...

Donderdag en vrijdag kregen we de Long Breefing Navigatie. Deze is nodig vooraleer we mogen beginnen aan de navigatie missies die volgen na de eerste solo's. Zo zullen we vele vluchten doen naar andere luchthavens, en gaan we ook internationale grenzen overschrijden, dit met instructeur en ook solo! Echt iets om naar uit te kijken!

Nu rest me enkel nog de stof van blok A (Flight Planning and Monitoring, Mass and Balance, Performance, Principles of Flight, General Navigation, Radio Navigation, Human Performance and Limitation) onder de knie zien te krijgen zodat ik op 14 en 19 augustus naar het examen kan gaan in Brussel. Dus het zal nu enkele weken stilletjes zijn hier.

Wish me luck!

2 opmerkingen:

wimw zei

Wish me luck! Doe ik zeer zeker sé Venuske, heb al een dikke bougie klaar en NI voor sint cumulus deze keer...
Nu gaat het écht beginnen...

Greetz

wim

Anoniem zei

Veel succes, hopen dat het bij mij ook zo goed lukt als bij u!